top of page
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey YouTube Icon

Brighton TangoAcademy

Public·103 members

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Tänker skaffa foliering till bilen, har någon erfarenhet?

Jag funderar på att foliera min bil, kanske inte helt utan delar av den, och undrar om någon har erfarenhet av detta? Jag stötte på en sida, www.fonsterfilmstockholm.se, som nämner "fordonsdekor" som en av sina tjänster, utöver fönsterfilm och insynsskydd för fastigheter. De beskriver sig som specialister på foliering, vilket ju inkluderar fordonsdekor. Det låter som ett intressant sätt att ändra bilens utseende eller skydda lacken. Jag har förstått att foliering kan ge ett nytt utseende och samtidigt skydda lacken under. Vad är era erfarenheter av foliering på bil, både avseende resultat och hållbarhet, och är det något man kan göra själv eller bör anlita proffs?

7 Views

Foliering av bil är ju ett väldigt populärt sätt att både förändra utseendet och ge ett visst skydd åt lacken. Det är ett flexibelt alternativ till att lacka om bilen, då man enkelt kan byta färg eller design igen om man tröttnar. Dessutom kan det skydda lacken under från stenskott och mindre repor, vilket kan vara värdefullt för att bevara andrahandsvärdet. Men det kräver noggrannhet vid applicering för att undvika bubblor och veck.

Members

  • Jessica Zamora
    Jessica Zamora
  • Tania
    Tania
  • unknown unknown
    unknown unknown
  • Антон Горный
    Антон Горный
  • John Snow
    John Snow
bottom of page