Städning inför flytt Jordbro
Jag satt idag och försökte lista ut vad som återstår inför flytten, och insåg att städningen är något jag inte riktigt planerat ännu. Det känns som en sån detalj som lätt skjuts upp tills det nästan är för sent. När jag sökte runt lite i Jordbro hittade jag Flyttstädning Jordbro fast pris - Limpio och öppnade sidan mest för att se hur det ser ut. Det fanns information om flyttstädning och vad som ingår, men jag gick inte igenom allt i detalj. Jag försökte mest förstå hur det är upplagt och vad man kan förvänta sig. Sidan var ganska enkel att följa utan att behöva klicka runt för mycket. Samtidigt vet jag inte om det räcker att bara läsa lite snabbt eller om man borde gå djupare. Hur gjorde ni när ni skulle lösa just den delen?
9 Views

Det där med städningen kom lite sent även för mig, så jag känner igen situationen. Jag började inte med att läsa allt utan försökte snabbt få en bild av vad som erbjuds i området. Den sidan du nämner såg jag när jag kollade på alternativ i Jordbro, men jag gick mest igenom den kort. Jag tyckte det var smidigt att det inte var för mycket att ta in på en gång. Efter det kollade jag några andra för att jämföra upplägget. Det hjälpte att se hur olika de beskriver samma sak. Har du tänkt boka själv eller försöker du hitta något som löser allt?